"Carpe diem - Άδραξε τη μέρα" , 23 BC by Latin poet Horace

Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

Με ρομαντική διάθεση... ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥

Ο Αύγουστος είναι ο μήνας που η ρομαντική μου διάθεση χτυπάει κόκκινο!!!
Οπότε, αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας ένα ποίημα, ένα τραγουδάκι και μια ταινία..
Αναρωτιέμαι τι θα κάναμε χωρίς λίγο ρομαντισμό στην καθημερινότητα μας;
Εσείς τι νιώθετε με την άφιξη του Αυγούστου;

Πηγή

Having a Coke with You by Frank O’Hara
Having a Coke with You
is even more fun than going to San Sebastian, Irún, Hendaye, Biarritz, Bayonne

or being sick to my stomach on the Travesera de Gracia in Barcelona

partly because in your orange shirt you look like a better happier St. Sebastian

partly because of my love for you, partly because of your love for yoghurt

partly because of the fluorescent orange tulips around the birches

partly because of the secrecy our smiles take on before people and statuary
it is hard to believe when I’m with you that there can be anything as still
as solemn as unpleasantly definitive as statuary when right in front of it
in the warm New York 4 o’clock light we are drifting back and forth
between each other like a tree breathing through its spectacles

and the portrait show seems to have no faces in it at all, just paint

you suddenly wonder why in the world anyone ever did them

I look

at you and I would rather look at you than all the portraits in the world

except possibly for the Polish Rider occasionally and anyway it’s in the Frick

which thank heavens you haven’t gone to yet so we can go together the first time

and the fact that you move so beautifully more or less takes care of Futurism

just as at home I never think of the Nude Descending a Staircase or
at a rehearsal a single drawing of Leonardo or Michelangelo that used to wow me
and what good does all the research of the Impressionists do them
when they never got the right person to stand near the tree when the sun sank
or for that matter Marino Marini when he didn’t pick the rider as carefully
as the horse

it seems they were all cheated of some marvelous experience

which is not going to go wasted on me which is why I am telling you about it

Πηγή
  

Λες πριν να γίνουν όλα χτες
Τρέξε σ' άλλες εποχές που ο χρόνος σταματά.
Θες να σκορπίσεις τις σκιές
Της ψυχής οι εκδρομές, να 'χουν δάκρυ τη χαρά.

Φίλα με, σαλπάρω και χάνομαι
Κοίτα με, πετώ να σε βρω.
Φίλα με, να δεις πως αισθάνομαι
Κοίτα με, με πόθο να ζω
Στο κορμί σημάδια ν' αφήσεις, εδώ.

Μη μιλάς για τα παλιά
Είναι τόσα τα καρφιά Κι ο σεβντάς μια φυλακή.
Να ξεκλειδώσεις τα κελιά
Κι ύστερα σα ζωγραφιά να φουντώσει η γιορτή.

Ενορχήστρωση: Κώστας Παπαγερίδης, Χρήστος Παπαδόπουλος
Studio: Χάριν Ευφωνίας

Ηχοληψία: Κώστας Παπαγερίδης
Ερμηνεία τραγουδιού: Σταμάτης Κραουνάκης

Πληροφορίες
~Καλό υπόλοιπο Aυγούστου, αγαπημένοι μου!~

11 σχόλια:

  1. Ααα την ταινία την είδα πρόσφατα, πολύ συμπαθητική!
    Μου άρεσαν περισσότερο οι αναδρομές στο παρελθόν και το τέλος!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου,
      η ταινία μου άφησε πολύ θετικά συναισθήματα γι' αυτό και την έβαλα.. είναι από τις λίγες που κατάφερα να δω φέτος. Συμφωνώ για τις αναδρομές στο παρελθόν και το τέλος της ταινίας! :)
      Καλή εβδομαδούλα και σε σένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το τραγούδι....την ταινία θα την ψάξω!
    Να έχεις ένα υπέροχο μήνα....καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραιοζήλη μου, να την ψάξεις την ταινία! ;)
      Το τραγούδι είναι έρωτας!
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα και ένα όμορφο Αύγουστο! :))
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. περασα να ευχηθω καλο υπολοιπο καλοκαιριου
    θα επανελθω τελη του μηνα ανανεωμενη
    ευχομαι και εσυ το ιδιο
    να περνας ομορφα
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Εκφρασούλα μου!
      Καλό υπόλοιπο μήνα και σε σένα!
      Εύχομαι να γεμίσεις τις μπαταρίες σου και με την επιστροφή σου να γεμίσεις την blogo-γειτονιά με τα ωραία σου! :)
      Φιλιά πολλά με μια αγκαλιά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία ταινία !!! Γενικά αυτός ο συγγραφέας είναι πολύ καλός σε τέτοια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Damaged Pessimist,

      μου αρέσει πολύ ο Nicholas Sparks.. με αγγίζει!
      Η συγκεκριμένη ταινία μου άφησε ένα πολύ όμορφο συναίσθημα! :)

      Να περνάς όμορφα το καλοκαιράκι σου! Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
    2. Ναι, ένα πολύ όμορφο συναίθημα...

      Και συ να έχεις ένα ωραίο καλοκαίρι !

      Διαγραφή
  5. Είναι γλυκιά και ρομαντική η ανάρτηση σου, Κωνσταντίνα μου!
    Το ποίημα του Φρανκ Ο’ Χάρα, είναι πολύ ιδιαίτερο, έχει κάτι το απροσδιόριστο στις έννοιες, κάτι σαν “ορνιθοσκαλίσματα” σκέψεων μου φάνηκε, με έναν σφυγμό έντασης των όσων συμβαίνουν γύρω του, με μια συντακτική παραβολή, θα έλεγα, παρασύροντας μας, στο φωσφορίζον “κάδρο” των όσων αισθάνεται κι όπως τα αντιλαμβάνεται. Συχνά ανακαλύπτουμε καλό μου, ότι υπάρχει όλο και περισσότερο άγνωστο να εξερευνήσουμε. Άλλωστε, στην ποίηση οι λέξεις και οι έννοιες δεν μετράνε μόνο αρμολογημένες...
    Το τραγουδάκι της επιλογής σου, “ξεκλειδώνει” τα κελιά της διάθεσης μας! Υπέροχο!
    Την ταινία δεν την έχω δει, αλλά έχω πληροφορίες πως είναι πολύ καλή, γιατί έχει θέμα τον έρωτα και την μακροημέρευση της αγάπης! Ίσως την πετύχω σε κάποιο καλοκαιρινό σινεμά...! Να είσαι καλά φίλη μου, μας έδωσες ιδέες!
    Για μένα ο Αύγουστος σημαίνει, πολλά και όμορφα!
    Άκουσε κι εσύ αυτό!
    https://www.youtube.com/watch?v=4XZ12nrz47U
    Διάβασε κι αυτό:
    http://ithaque.gr/xeri/
    Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο βραδάκι!
    Φιλιά πολλά με μια θαλασσινή αγκαλιά!:))♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου φίλη,
      είπα να χρωματίσω με λίγο ρομαντισμό αυτό τον τόσο όμορφο μήνα.. και κατά κάποιο τρόπο το κατάφερα για αρκετές μέρες! ♥♥♥
      Η ταινία αξίζει να την δεις σε κάποιο θερινό σινεμά.. εμένα μου άφησε θετικές σκέψεις και όμορφα συναισθήματα.. είχε χιούμορ και δείχνει πόσο αξίζει να παλεύεις για την αγάπη. Όπως, έγραψε και η συνονόματή σου Κατερίνα πιο πάνω, επειδή παράλληλα με την ιστορία του νεαρού ζευγαριού ξετυλιγόταν και μια άλλη ιστορία.. αυτό την έκανε ακόμα πιο ενδιαφέρουσα σε πλοκή.. Αν καταφέρεις να την δεις, αναμένω τις εντυπώσεις σου!
      Το ποίημα του Φρανκ Ο’ Χάρα νομίζω πως το χαρακτηρίζεις με τις πιο σπουδαίες πινελιές.. Να σου πω την αλήθεια, η φράση "having a coke with you" μου θυμίζει έναν πολύ καλό μου φίλο, αλλά όλο το υπόλοιπο ποίημα με ταξιδεύει σε κάτι τελείως διαφορετικό! Δεν είναι καταπληκτικό να ανακαλύπτουμε νέο υλικό; :)))
      Το τραγουδάκι που μου έστειλες είναι εξαιρετικό, μου αρέσει πολύ αυτό το group!! :))
      Όσο για το link με το ποίημα.. ήταν μια ευχάριστη αυγουστιάτικη ανακάλυψη!
      Σε ευχαριστώ θερμά για το μοίρασμα των σκέψεων σου! Αφήνεις στις αναρτήσεις μου πρόσθετο υλικό και αυτό με τιμά ιδιαίτερα!
      Μελένια φιλιά με μια τεράστια αγκαλιά!
      Να έχεις ένα υπέροχο, γαλήνιο και ευχάριστο βραδάκι με την οικογένειά σου!

      Διαγραφή