"Carpe diem - Άδραξε τη μέρα" , 23 BC by Latin poet Horace

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Ένα καλοκαίρι με αστέρια...

“It is not in the stars to hold our destiny, but in ourselves…” William Shakespeare 

Πηγή

Αστέρια του ουρανού..
άλλοτε μικρά και αχνά,
άλλοτε φωτεινά και ατίθασα..
όλα μαζί κάτω από το ίδιο στερέωμα 
για να θυμίζουν τα όνειρα!
Όνειρα που...
είτε αχνό-φεγγίζουν βυθισμένα στην καρδιά,
είτε παίρνουν σάρκα και οστά..

Μετέωρα, Καλαμπάκα Πηγή

~Καλό καλοκαίρι, αν και αργοπορημένα!!!~

Υ.Γ. Μην ξεχνάτε ποτέ να φροντίζετε τους αστερισμούς της ψυχής σας! Είναι ο λόγος που θα φτάσετε πιο σύντομα στον προορισμό σας!

13 σχόλια:

  1. Καλό.. υπόλοιπο τώρα πια καλοκαιριού!
    Αν και είναι για τους περισσότερους από εμάς από τα πιο περίεργα, δεν το βάζουμε κάτω..! Να περνάς όμορφα κοπέλα μου φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου,
      με τούτα και με τα κείνα, άργησε πολύ να ξεκινήσει το φετινό καλοκαιράκι μου.. και μάλλον θα έχει μικρή διάρκεια! Αλλά δεν θέλω να γκρινιάζω, γνωρίζοντας πόσος κόσμος παλεύει εκεί έξω καθημερινά!
      Χαίρομαι που δεν το βάζουμε κάτω! :)
      Πολλά φιλιά και να περνάς μαγευτικά!

      Διαγραφή
  2. Καλο καλοκαιρι Παλομιτα μου! γεματο ομορφες στιγμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, υπέροχη Πεταλούδα μου!
      Εύχομαι, όλοι μας, να γεμίσουμε με όμορφες στιγμές αυτό το καλοκαίρι, παρά τα όσα ήρθαν και θα έρθουν..
      Φιλιά πολλά! Καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Παλομάκι μου!! Τι όμορφα που τα λες!! Να φροντιζουμε τα αστέρια της ψυχής!! Καλό καλοκαίρι να χεις κοπέλα μου, να ξεκουραστείς και να κάνεις όσο μπορείς πράγματα που σε γεμίζουν και σε ανανεώνουν!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκύτατη Μαριλένα μου! ♥♥♥
      Εύχομαι να έχεις και εσύ καλό, ευχάριστο και δημιουργικό καλοκαιράκι! Τι θα ήμασταν δίχως το καλοκαίρι μας, πολλές φορές το αναρωτιέμαι αυτό!
      Πολλά μελένια φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Όμορφος συνειρμός, Κωνσταντίνα μου, αστέρια σ’ ονειρεμένους θόλους
    κι όνειρα στο αντιφέγγισμα των αστεριών! Πολλά όνειρα μ’ αιχμηρό πόθο αποζητούν, να σπάσουν την κρούστα της ελπίδας και ν’ ακολουθήσουν την τροχιά της αλήθειας, στον έναστρο κόσμο τους..!
    Σου αφιερώνω το πολύ ωραίο απόσπασμα από “Το Ρίσκο” της Αλκυόνης Παπαδάκη:

    “...Θα σου χαρίσω όλο το γαλάζιο του πελάγου.
    Όλο το χρυσάφι του ήλιου.
    Όλο το ροζ του δειλινού.
    Να ‘χεις χρώματα πολλά να βάφεις τους πόθους και τις σκέψεις σου.
    Θα γεμίσω τ' αμπάρι μας με όνειρα.
    Να 'χεις πολλά. Να μη φοβάσαι πως θα σου τελειώσουν...”

    Σου εύχομαι κοπέλα μου, η ζωή σου να έχει πάντα λιακάδα, να μη χάσεις ποτέ
    τα χνάρια που χαράζουν τα όνειρα Σου κι ψυχή σου να γεύεται το νέκταρ Ευτυχίας κι Επιτυχίας!
    Να έχεις μια όμορφη κι ευχάριστη εβδομάδα, μα κι ένα Καλοκαίρι γεμάτο Υγεία, θάλασσα, χαρές και πολλά χαμόγελα! Δώσε χρόνο κι αγάπη σε όλους όσους επιλέγεις να είναι δίπλα σου και το εκτιμούν!!! Να Σε προσέχεις! ♥
    Φιλάκια πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά!:))
    ♥~❈~♥ Καλές Διακοπές καρδιά μου ♥~❈~♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να συμπληρώσω, οι φωτογραφίες υπέροχες κι η μουσική επιλογή λατρεμένη!♥

      Διαγραφή
    2. Αγαπημένη μου Κατερίνα ♥,
      δεν υπάρχει σχόλιο σου που να μην το έχω θαυμάσει...
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλες αυτές τις όμορφες σκέψεις που βρίσκονται στην ψυχή σου και τις ξετυλίγεις σε κάθε μου ανάρτηση.. μου δίνεις κάτι παραπάνω για να συλλογίζομαι!
      Το απόσπασμα από την Αλκυόνη εξαιρετικό.. και πως να μην είναι, όταν κάποιος προσπαθεί να φωτίσει με υγιή χρώματα την παλέτα σου!
      Εύχομαι σε σένα και την οικογένεια σου να ταξιδεύετε αυτό το καλοκαίρι πάνω σε γαλήνια θαλασσινά νερά γεμάτα από υγεία, ομορφιά πνεύματος, χαρούμενες στιγμές και συντροφιά με θαυμάσιους ανθρώπους που σας νοιάζονται και σας αγαπούν! ♥
      Γλυκά φιλιά με δροσερή αγκαλιά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφα που τα συνδύασες όλα !!! Μουσική , λέξεις και εικόνες !!! Κάπου τον αστερισμό της ψυχής μας ν΄ακουμπήσουμε απαλά μη λερωθεί αυτόν τον καιρό!!!!
    Καλό καλοκαίρι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, καλή μου Νικόλ! ♥
      Πόσο δίκιο έχεις.. μακάρι να τον φυλάξουμε όσο μπορούμε για να μην λερωθεί!
      Να περνάς ένα μαγευτικό καλοκαίρι με πολλές όμορφες στιγμές!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Καλό καλοκαίρι να έχεις γλυκιά μου και πάντα τέτοιους φωτεινούς έναστρους ουρανούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αχτιδούλα μου!♥ Από το στόμα σου και στου Θεού τ'αυτί, όπως λένε!
      Εύχομαι και σε σένα ένα μαγευτικό υπόλοιπο καλοκαιριού!

      Διαγραφή