"Carpe diem - Άδραξε τη μέρα" , 23 BC by Latin poet Horace

Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Η στιγμή σου σ΄ένα ποίημα... by Μαρία Νι #3

Ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα
Το στόμα σου φύτεψε
μ’ εκείνο το φιλί στο δικό μου

ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα,

κι οι ρίζες τους τρων την καρδιά μου.

Είταν φθινόπωρο. Ο άμετρος ουρανός

άρπαξε με τον ήλιο του

όλο το χρυσάφι –κίονες λάμψεων–

από τη ζωή.

Το καλοκαίρι ήρθε σκληρό·

το μπουκέτο μάδησε,

μα άφησε να σπάσουν στα μάτια μου

δύο μπουμπούκια πόνος.

Μετάφραση by Lemesia
Στίχοι - Ερμηνεία: Γιασμίν Λέβυ
Μουσική: Γιασμίν Λέβυ/Γετσιέλ Χάσσον (Yechiel Hasson)
Άλμπουμ: Μαλακό Χέρι (Μano Suave, 2008)

~Ο έρωτας, πότε σε εξυψώνει σε καταγάλανους ουρανούς,
πότε σε περιπαίζει, παραπετώντας σε, σε κόσμους σκοτεινούς!


Είναι αλήθεια πως μπορεί να νιώθεις ερωτευμένος με παραπάνω από ένα άτομο τη φορά;


Ο έρωτας τελειώνει; 

Και αν, λέω αν, τελειώνει.. για ποιο λόγο να αρχίσει;!
Να 'χουμε να λαβωνόμαστε, όπως να 'χαμε να λέγαμε;~

**********
Το τραγούδι είναι λατρεμένο, όχι απλά αγαπημένο! :) 
Οι στίχοι του Ισπανού ποιητή έδεσαν καταπληκτικά! 

Πηγή: Κάπου στο διαδίκτυο

" Ο έρωτας είναι από τη φύση του πόνος, όπως έγραψε ένας μυστικιστής. Αυτό εξηγεί γιατί πολλοί αποφεύγουν τον έρωτα και προτιμούν τους έρωτες. " Τσινικόπουλος Δ.

Υ.Γ. Λόγω γενεθλίων θα μοιραστώ δύο αγαπημένα τραγούδια από διαφορετικά είδη μουσικής.. Είσαι του πιο ποιοτικού; Πάτησε εδώ! Είσαι του πιο ελαφρό-λαϊκού; Πάτησε εδώ:)
Εύχομαι υγεία σε όλο τον κόσμο! Όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν! ;) 

*Η ανάρτηση αυτή αποτελεί συμμετοχή στην εβδομαδιαία στήλη "Η στιγμή σου σ'ένα ποίημα" της Μαρίας Νι, την οποία εμπνεύστηκε από το ραδιοφωνικό σταθμό Μελωδία FM.

33 σχόλια:

  1. ααα τη ωραια συμμετοχη! υπεροχο ποιημα! τι ωραια λογια!
    καλο σκ να εχεις παλομιτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Κική! :)
      Το ποίημα είναι πολύ όμορφο, αν και δακρύβρεχτο κατά κάποιο τρόπο!
      Εύχομαι να είχες ένα όμορφο Σ/Κ!
      Φιλάκια και καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου χρόνια σου πολλά, χαρούμενα και ευτυχισμένα!
    Υπέροχη η συμμετοχή σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και το όνομα είναι διαφορετικό, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου καλή μου Ελένη! Να είσαι καλά και να έχεις ένα υπέροχο βραδάκι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. ♥♥ ααχ..... δεν έχω λόγια να πω.... άκουγα και το τραγούδι συγχρόνως... ♥ una noche mas.... ♥ ταξίδεψα...! κι είμαι και σε spanish mood, ήρθε κι έδεσε το πράγμα! :D
    Θα κρατήσω τον Οικονομόπουλο, και θα σου ευχηθώ χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια με υγεία και χαρά, με πολλές επιτυχίες σε όλους τους τομείς, με τους ανθρώπους που αγαπάς, την οικογένεια και τους φίλους σου πάντα δίπλα σου! Να'σαι πάντα γερή και δυνατή και να χαμογελάς απέναντι σε ό,τι έρχεται!!! ♥♥♥
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!! ♥ Καλό σαββατοκύριακο Περιστεράκι μου!!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροζ αγγελούδι μου!!! ♥♥♥
      Μα πόσο όμορφες οι ευχούλες σου!!! Σε ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου, κοριτσάκι μου! ♥
      Εύχομαι και σε σένα, κάθε τομέας της ζωής σου να είναι στρωμένος με άνθη, μα ακόμα και αν δεν είναι, να μην το βάζεις κάτω και να παλεύεις με πίστη γι αυτά που σου αξίζουν!
      Το τραγουδάκι είναι υπέροχο, εγώ πάντα είμαι σε spanish mood.. έχω μια αγάπη γι αυτή τη γλώσσα!! :)
      Να είσαι πολύ καλά γλυκιά μου και να έχεις ένα ευχάριστο βραδάκι! Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Ο΄τι κι αν ειναι ο ερωτας....
    ειναι για να βιωνεται

    στα χρονια πολλα λοιπον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να βιώνεται..
      Πάντα με βάζουν σε σκέψη οι απαντήσεις σου και μου αρέσει αυτό!
      Γλυκοφιλικαιευχηγιαεναομορφοβραδυ

      Διαγραφή
  5. Una noche mas... Απ' την πρώτη φορά που άκουσα αυτό το τραγούδι το ερωτεύτηκα παράφορα. Υπεροχότατο, που σε μεθάει γλυκά- γλυκά κάργα ομορφιά. Έτσι να είναι και τα χρόνια σου, Παλομάκι μου > τέρμα μεθυστικά. Φιλάκια πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Αναστασία - Lysippe μας,
      σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, καρδούλα μου! Είτε εδώ, είτε στο φατσοβιβλίο, με σκλάβωσαν τα λόγια σου!
      Δεν ξέρω αν υπάρχει άνθρωπος που να μην τον αγγίξει αυτό το τραγούδι! Είναι φανταστικό, αν και γράφει για κάτι μελαγχολικό..
      Εύχομαι και τα δικά σου χρόνια, καλή μου, να έχουν μέλι.. επειδή είσαι από τους πιο μελένιους ανθρώπους που γνώρισα!
      Φιλάκια γλυκά και καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  6. Γλυκό μου Παλομακουλάκι (!) χρόνια πολλά με υγεία και ο,τι επιθυμείς!! Πολλά γλυκά φιλιά και καλή Κυριακή, εορταστική και φωτεινή :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρούλα μου,
      σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Εύχομαι σε σένα και το αντράκι σου πολλές όμορφες ευχές, με υγεία! Να τον καμαρώνεις πάντοτε! :)
      Να έχεις ένα υπέροχο βραδάκι Κυριακής! Φιλάκια γλυκά!

      Διαγραφή
  7. Μαρεσουν πολυ τα ισπανικα τραγουδια... :) τΙ ομορφο αυτο αν και μελαγχολικο
    το ποιημα με στεναχωρεσε καπως...
    Χρονια Πολλα καλη μου Παλομιτα,
    Να εισαι παντα γερη και υγιης.
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις για το τραγούδι, γλυκό μου Μαράκι! Τα λατρεύω τα ισπανικά τραγούδια! :))
      Λυπάμαι που σε στενοχώρησε το ποίημα.. :/
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Εύχομαι και σε σένα ότι ομορφότερο με υγεία! Να είσαι καλά!
      Να περάσεις ένα όμορφο βραδάκι!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια σου Πολλά Κωνσταντίνα μου κι ο γενέθλιος χρόνος ν' αρχίσει με αισιοδοξία, ελπίδα, χαρά και να διαμορφώνει κατάλληλα εκείνο το περιβάλλον που θα αναγεννά ευκαιρίες και θα εντάσσει απαραίτητα την επιτυχία και την ευτυχία στη ζωή Σου!
    Πολύ όμορφο το Ισπανικό τραγούδι και τα άλλα που μοιράστηκες μαζί μας!
    Όμορφο ποίημα με ουσία και διεισδυτική ευαισθησία! Δεν το ήξερα κι ευχαριστώ που μου γνώρισες!
    Εύχομαι το μπουμπούκι του έρωτα ν' ανθίσει γλυκά και να νικήσει ο φανός της αγάπης!
    Να έχεις μια όμορφη υπόλοιπη Κυριακή!
    Φιλιά πολλά με μια δροσερή αγκαλιά!:)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Κατερίνα μου! ♥
      Δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω για τις γεμάτες αγάπη και τρυφερότητα ευχές σου! Με έχεις συγκινήσει βαθύτατα!
      Θα σου ευχηθώ με την σειρά μου, η οικογένεια σου να έχει πολλές χαρές και ευλογίες.. Να είστε όλοι σας ενωμένοι, αγαπημένοι και να έχετε υγεία!
      Η φωνή της τραγουδίστριας δεν είναι μαγευτική; Το λάτρεψα από το πρώτο άκουσμα!
      Το ποίημα το βρήκα στην αναζήτησή μου να συνδέσω με κάποιο τρόπο το τραγούδι για να το μοιραστώ μαζί σας.. Εντέλει, το συγκεκριμένο ποίημα με κατέκτησε!
      Μακάρι, καλή μου, η υπέροχη ευχή σου για τον έρωτα και την αγάπη να έχει ισχύ για όλο τον κόσμο! :)
      Σου εύχομαι ένα υπέροχο βραδάκι Κυριακής! Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  9. Αγαπημένη Γιασμίν Λέβυ! Κομματάρες τα τραγούδια της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη, δε λες τίποτα!!
      Ίσως το ότι γράφει εκείνη τους στίχους να την κάνει τόσο άρτια στην ερμηνεία της!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Αν και άργησα, πιστεύω πως δεν είναι ποτέ αργά για ευχές.
    Χρόνια πολλά, όμορφα και παραμυθένια, γεμάτα χαμόγελα και όμορφες στιγμές.
    Το ποίημα, υπέροχη επιλογή.
    Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη ημέρα και μια φανταστική εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είναι αργά για να μοιράσουμε όμορφες ευχές! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ, γλυκό μου Μαρινάκι και καλώς σε ξαναβρήκαμε! Μου φάνηκε πρωτότυπο που σχολίασες το ποίημα και όχι το τραγούδι, διότι οι περισσότεροι έδωσαν βάση στο τραγούδι!
      Εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο - μαγευτικό καλοκαιράκι γεμάτο εμπνεύσεις και όμορφες στιγμές! :)
      Καλή εβδομαδούλα και πολλά φιλάκια!
      Να έχεις ένα εξαιρετικό βραδάκι!

      Διαγραφή
  11. Αγαπημένο μου φιλαράκι χρόνια σου πολλά κοριτσάκι μου!!άνοιξα φαίνεται την κατάλληλη ώρα τον υπολογιστή μου ύστερα απο 4 μήνες και έπεσα στα γενεθλιάκια σου!να ζήσεις αγαπημένη μου φίλη και να είναι η ζωή σου ασυννέφιαστη γεμάτη υγεία χαρά ευτυχά και φως!συγκινήθηκα που τα βρήκα όλα όπως τα άφησα και ξαναβρήκα τη θάλασσά σου συγκλονιστική να μας ταξιδεύει με τα ταξ'ιδια που ξέρεις μοναδικά να μας πηγαίνεις με την πένα την έμπνευση και την ευαισθησία σου..εξαιρετικό το ποίημα,συγκλονίζει..με πολλά δροσερά φιλάκια και την αγάπη μου Παλομιτάκι μου γλυκό!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το μουσικό κομμάτι απίστευτο!!!δεν το είχα ξανακούσει!!!συγκλονιστική φωνή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Καίτη,
      με ασύγκριτη χαρά σε ξαναδιαβάζω στα μέρη μου!!! ♥ Χαίρομαι που σε έχουμε πάλι κοντά μας και που είναι καλύτερη η κατάσταση που έζησες τους προηγούμενους μήνες.. μας έλειψες πολύ!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Η αλήθεια είναι πως δύσκολα αλλάζω το χώρο μου.. τα τελευταία χρόνια απλά προσθέτω.. υπάρχουν τόσα πολλά και όμορφα τριγύρω! :)
      Το ποίημα, όπως έγραψα και παραπάνω, το βρήκα γιατί ήθελα με κάποιο τρόπο να συνδυάσω αυτό το μαγευτικό τραγούδι της Levy για να το μοιραστώ! To έχω ακούσει άπειρες φορές!
      Εύχομαι και σε σένα, Κάτια μου, να είναι η ζωή σου γεμάτη από πολλές όμορφες στιγμές και να έχεις υγεία, αγάπη, ευτυχία!
      Πολλά γλυκά φιλάκια και μια δροσερή αγκαλιά για το καλωσόρισμα!
      Να περάσεις ένα ευχάριστο βραδάκι!

      Διαγραφή
  13. Καλή εβδομάδα! Εύχομαι και πάλι να είσαι πολύχρονη και ευτυχισμένη, Παλόμα μου!
    Το ποίημα είναι όμορφο, αλλά αυτό που μου έκλεψε την καρδιά είναι το τραγούδι... εξαιρετικό!
    Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου,
      σε ευχαριστώ πολύ και πάλι για τις ευχές σου!! Εύχομαι και σε σένα υγεία και κάθε ευτυχία! Να απολαμβάνεις το δροσερό(προς το παρόν αυτές τις μέρες) καλοκαιράκι!! :))
      Αχ! αυτό το τραγούδι.. αν και μελαγχολικό, με ταξιδεύει!
      Γλυκά φιλιά!
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα και ένα υπέροχο βραδάκι!

      Διαγραφή
  14. Γενεθλια κουκλιτσα μου!!! Χρονια πολλα και καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, όμορφη Πεταλούδα μου!!! :)
      Εύχομαι και σε σένα με την οικογένειά σου ότι καλύτερο!
      Φιλάκια και καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  15. Αχ τι ποίημα!! Το ταίριαξες άψογα περιστεράκι μου με την μουσική!! Να το ακούς και να το διαβάζεις ξανά και ξανά!! Υπέροχη η συμμετοχή σου κοπέλα μου!!
    Και πάλι πολύχρονη γλυκειά μου και καλή βδομάδα να χεις!!! Μάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, γλυκιά Μαριλένα μας! :)
      Αχ! το ποίημα με συγκίνησε πολύ και το τραγούδι με σημάδεψε - συγκλόνισε κατά κάποιο τρόπο!
      Καλή εβδομαδούλα να έχουμε, κοπέλα μου!
      Να περνάς όμορφα και καλό βραδάκι!
      Φιλάκια γλυκά!

      Διαγραφή
  16. Αχ...αυτά τα ισπανικά τραγούδια!!Νιώθω πάντα,ότι κρύβουν μια θλίψη μέσα τους.Είναι πάντως τόσο λυρικά...ίσως είναι που η ισπανική γλώσσα είναι κι αυτή λυρική και ποιητική!Έδεσες τραγούδι και ποιήμα με τον καλύτερο τρόπο!
    Τα φιλιά μου και φυσικά Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Ανθή μου!
      Εύχομαι και σε σένα ότι ποθείς να το πραγματοποιήσεις και να περάσεις ένα όμορφο καλοκαιράκι!
      Συμφωνώ και επαυξάνω για τον λυρισμό της ισπανικής γλώσσας.. την λατρεύω!! :)) Όσο για τη θλίψη που κρύβουν μερικές φορές, ένας ακόμα λόγος να με κεντρίσουν περισσότερο! ;)
      Φιλάκια και να περνάς όμορφα! Καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  17. Έτσι είναι ο έρωτας. Δίνει και παίρνει. Είναι γλυκός ο πόνος...

    Χρόνια σου πολλά ! Χιλιόχρονη να είσαι και ό,τι επιθυμείς, έστω και καθυστερημένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι ο έρωτας, λες;
      Φτιαγμένος να εμπεριέχει έναν γλυκό πόνο;
      Ίσως..

      Σε ευχαριστώ πολύ! Εύχομαι και σε σένα ότι επιθυμείς να το αποκτήσεις και να έχεις υγεία!

      Να έχεις ένα καλό βράδυ και ένα ευχάριστο Σαββατοκύριακο! :)

      Διαγραφή