"Carpe diem - Άδραξε τη μέρα" , 23 BC by Latin poet Horace

Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Tα σενάρια...

Σκέφτηκες ποτέ πόσα πολλά σενάρια ζωής, ή καλύτερα σενάρια στιγμών, περνάνε από το μυαλό σου καθημερινά; 
Πώς τελικά κατέληξες στην τωρινή σου στιγμή, στο  σημερινό σου σενάριο; 

Αυτό που βιώνεις στο σήμερα, είναι σίγουρα αυτό που θέλεις; Είναι πράγματι το μοναδικο, καταπληκτικό, μαγικό σου σενάριο; Το καλύτερο των καλύτερων; 

Ίσως ναι.. ίσως όχι.. ποιος ξέρει;
Χμ.. εσύ ξέρεις.. και καλά θα κάνεις να το σκεφτείς όσο είναι καιρός..  

 
Μία από τις προηγούμενες μέρες "έπεσε στην αντίληψή μου" η παραπάνω εικόνα και μου προέκυψε ο παραπάνω και ο παρακάτω συλλογισμός..

Σκέφτηκα λοιπόν, πως το λιμάνι από όλες αυτές τις βάρκες είμαι εγώ, ο εαυτός μου..
Άπαντες οι δεκάξι λέμβοι έχουν κάτι διαφορετικό.. όμως για να ξεκινήσει η καθεμιά και να φτάσει στον προορισμό της οφείλω να επιβιβαστώ..
Υπάρχει και το ενδεχόμενο να μην επιβιβαστώ σε καμία, μα αυτό σημαίνει πως θα μείνω στα ίδια.. έτσι, απλώς επιλέγω την ασφάλεια της απάθειας.. 
Το θέμα είναι πως η διαδρομή της κάθε λέμβου θα είναι αλλιώτικη.. δεν ξέρω που θα με πάει, μα ξέρω που θέλω να με φέρει, ή καλύτερα, γνωρίζω πια καλά τι δεν θέλω να χάσω στη διαδρομή..
Διότι, η κάθε διαδρομή επιφυλάσει αναταράξεις.. μέσα από τις αναμπουμπούλες θα μου προσφέρει δράματα, αλλιώτικους ανθρώπους.. εμπειρίες..

Ίσως έχω κατασκευάσει δεκάξι σενάρια στο μυαλό μου,
ίσως έχω δεκάξι βάρκες που με περιμένουν για να με φθάσουν ένα σκαλί παραπάνω από το δικό μου σήμερα..
παραπάνω από το δικό μου χθες..
επειδή όποια βάρκα και να επιλέξω θα φθάσω εκεί που θέλω..
ίσως περιμένω απλώς και γω την αλλαγή της εποχής..
Ίσως..

Γι'αυτό
γράψε το σενάριο,
πλέξε το σενάριο,
δραματοποίησέ το,
διέγραψέ το σα να μην υπήρχε,
κάψε το,
ξαναγράψτο...
φτιάξε ένα ή πολλά παράλληλα σενάρια,
τα πάντα είναι δυνατό να συμβούν,
όσα σκέφτεσαι,
μα ακόμα και εκείνα που δεν άγγιξαν τη σκέψη σου..
(όπως λέει και το τραγούδι: τα σενάρια όλα είναι πιθανά..)

Μα μην ξεχνάς.. ΕΣΥ είσαι η αρχή, η μέση, και καλό θα ήταν να είσαι ΕΣΥ και στο τέλος! Αυτό το εσύ εξαρτάται από σενα και μόνο, για το καλό σου..


<-------------------->

Τώρα ας περάσουμε στα ερωτικά τραγούδια,
γιατί με τα νοητικά δεν βγάζω άκρη αυτή την εποχή..



Έφερα κρασί
αντάμα να το πιούμε
που φεύγεις να τα πούμε
για ύστερη φορά...


Επιτέλους μπήκε ο μήνας μου! Καλό μήνα! ;)

2 σχόλια:

  1. Κάθε βάρκα μία διαφορετική επιλογή!
    Μία διαφορετική ΄΄Ιθάκη΄΄!
    Αξίζει το ταξίδι...
    ΤΌ είπαν άλλοι σοφότεροι!

    Φιλιά Paloma μου και απο δώ!
    Να περάσεις ένα τέλειο Πάσχα,με υγεία,αγαπη,χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα αξίζει το ταξίδι, το κάθε ταξίδι της επιλογής μας.. ;)

      Καλή Ανάσταση και σε σενα! Να περάσεις όμορφα με την οικογένεια και τους ανθρωπους σου! Υγεία, αγάπη, δύναμη και ευτυχία σας εύχομαι! Φιλιά! :)

      Διαγραφή