"Carpe diem - Άδραξε τη μέρα" , 23 BC by Latin poet Horace

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Γιορτή της γυναίκας

Κάποτε μια φίλη είχε γράψει το ακόλουθο κειμενάκι.. φαντάζομαι για κείνη.. Παρόλα αυτά, δεν θα μπορούσε κάτι άλλο για μένα να πει πιο απλά και ταυτόχρονα σύνθετα τι είναι γυναίκα..

"Είμαι γυναίκα, είμαι γη, είμαι δέντρο, είμαι η μήτρα, είμαι αυτή που φέρνει, είμαι αυτή που ντύνει, είμαι αυτή που παρατηρεί, είμαι αυτή που τρέχει, είμαι αυτή που μεσολαβεί, είμαι αυτή που ενώνει και γεφυρώνει, είμαι αυτή που τρέφει, είμαι αυτή που φροντίζει να είναι την κατάλληλη στιγμή εκεί.. όπου κι αν είναι αυτό. Είμαι η ερωμένη της ζωής, είμαι η ιδέα του αγνώστου, είμαι η ιέρεια της φύσης, είμαι ο λόγος των άστρων, είμαι τα μυστήρια των ναών, είμαι το -Α- των Ελλήνων, το -Α- του μυστηρίου που συγκεντρώνετε και φανερώνει, είμαι το δαιμόνιο της αναζήτησης, είμαι το δάχτυλο της γνώσης, είμαι ο χιτώνας κάθε γενναίου Πολεμιστή και δίκαιου Ιππότη, είμαι το χώμα που τυλίγει κάθε σπόρο, είμαι κόρη-μάνα και γηραιά, είμαι ο βωμός του θυσιαστηρίου και είμαι η προσφορά της θυσίας, είμαι... ΓΥΝΑΙΚΑ. Είμαι ένα μέρος της Θεικής δημιουργίας, ένα μέρος της μεγάλης διασποράς και το γνωρίζω αυτό και δεν μπορώ να το αρνηθώ. Και είμαι και το Τίποτα. Αλλά πέρα από όλα αυτά... είμαι και ΕΓΩ! Και είμαι εδώ. Τώρα είμαι εδώ. Εδώ... ένα σταθερό σημάδι... ακούνητο, ατάραχο, αμετάβλητο. Σα να μην ζω για μένα. " Θεονόη...

Χρόνια πολλά σε όλες τις γυναίκες... να μην ξεχνάμε τι είμαστε και να παλεύουμε γι' αυτό... να μην αμελούμε τη γυναικεία φύση μας, να την αναδεικνύουμε με όποιο τρόπο το επιθυμούμε...



 [θέλω και γω να μου φέρει κάποιος λουλούδια 
και να κάνουμε μια βόλτα κάτω από το φως των αστεριών.. 
ο ουρανός απόψε γι ακόμα μια φορά είναι... μαγεία]




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου